2017. április 11., kedd

Fabrike Lapierre prekonáva, mučivú bolesť 'vyhrať majstrovstvá sveta striebro

Defying bolestivé zranenia ochromiť, Fabrice Lapierre išiel nával adrenalínu celú cestu k obrovskému striebornú medailu v skoku do diaľky na majstrovstvách sveta.

Tajomný Lapierre bojoval zranenia nôh po dobu niekoľkých rokov a znovu sa cítil bolesť v jeho ochromiť a zadku počas warm-up v utorok večer.

Ale skôr než zálohovanie off sa zlepšila konkurencia plynul, pohybujúce Betclic-Čítajte viac sa na druhé miesto s 8.20 v predposlednom kole a doplnení noc preč s veľkým uzatváracou úsilie 8.24.

britská Greg Rutherford ukradol niektoré z hromu austrálsky SKOKANOVÁ tvrdením zlata s 8.41.Dvojica sú veľkí priatelia a školenie partnerov pod vedením USA majster tréner Dan Pfaff.Greg Rutherford vyhrá dlhý skok zlato na majstrovstvách sveta sa pripojiť elitnej skupiny Viac

"Vždy som tajne myslel som chcel získať medailu a tu som prišiel a dostal môj cieľ, "povedal Lapierre. "Dokázal som si, že som bol späť v tvare Aj bol v [v roku 2010]. Bol som trochu strach, pretože v zahrievacom mojej nevráti a moja glutes neboli pravdu a ja myslel,, je to tu zase, ja som ublížil mojej podkolennej šľachy '.

"Vedel som, že nebol zranený to bolo mučivá bolesť a môj prvý skok nebol tak veľký.Ale pár chalanov bojovali na dráhe, a napadlo ma, či by som mohol urobiť len jeden skok, len dostať jeden skok a aby horná osem alebo čokoľvek…potom pár chalanov dostal vyradený a myslel som si, ste tu len raz, ak ste v bolesti, jednoducho ísť na to '.

"Moja mentalita zmenila a môj adrenalín kopol, adrenalín vzal bolesť pre� �, rovnako ako to šlo a bol som beží na čistý adrenalín v skutočnosti. "

to bolo vo štvrtom kole, kedy Lapierre bežal cez jamy, že on a Pfaff si uvedomil, že by mohol zdvihnúť a výzva o medailu. "To je ten, kde som v poriadku," povedal. "Cítil som,, či môžete spustiť takhle teraz potom môžete to urobiť '."

zlatý rok Lapierre sa vrátil v roku 2010, kedy vyhral svet vnútorné a tituly Commonwealth, nastaviť jeho osobný rekord 8,40 m a tiež produkoval ohromujúci vietor asistovanej skok 8.78 na národné majstrovstvá v Perthe.

Ale tento výsledok potvrdí iba Lapierre vieru, že najlepší môže byť stále ešte pred nami, keď vypláva pre Rio olympijských hier v budúcom roku.

Austrália má za sebou dlhú jazdu blízkosti minie v mužskom skoku do diaľky na veľkých šampionátoch s Theo Bruce (1948), Gary Honey (1984), Jai Taurima (2000) a Watt všetci tvrdia, strieborný olympijský.Watt tiež skončil na druhom mieste v roku 2011 majstrovstvá sveta za sebou Greg Rutherford.

Rutherford uviedol v utorok večer víťazstvo bolo to najlepšie z jeho slávneho kariéry. "Presne tak to je," povedal. "Došlo k pnutiu v tomto roku, ktorý nemôžem vysvetliť. Bolo to naozaj ťažké v bodoch. Prísť sem a robiť, že. - Som v siedmom nebi "

Jianan Wang z Číny vzal bronz s 8.18. Ale niekoľko domnieval pretekárov prepadol, nikto viac než 2015 rebríčky vodca amerického Jeff Henderson, ktorý by mohol robiť nie lepší než 7.95 a minul polovice uzávierky.


V iných austrálskych výsledkov, Dani Samuels skončil na šiestom mieste diskom ženský s najlepším hodom 63.14m.Bežec Anneliese Rubio bol vyradený v 400m semifinále cez spustením druhý najrýchlejší závod svojho života stopovanie 52.04.

Stávkové kancelárie Betclic

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése