2017. április 17., hétfő

Anthony Joshua nadväzuje na dlhej ceste k Tyson Fury

Môžu splniť ku koncu budúceho roka, ale viac pravdepodobný nasledujúce roky, pretože box je podnikanie viac premenných než summitu o zmene klímy. "Urobíme to v našej dobe," povedal Joshua po vyradení Dillian Whyte v O2 Arene v sobotu večer vyhral britský titul uvoľnené Fury.

"by som bojovať Tyson Fury teraz ale bude to ťažký boj. Keď som pripravený, budem robiť to ľahký boj. Ale ja by som bojovať Dillian znova. By mi mohol dať ešte niekoľko kôl.. To je to, čo potrebujem, "

V zastavenie Whyte tak dôrazne Joshua odpovedalo na dve kľúčové otázky: môže trvať úder a proti odhodlaným a nebezpečného súpera, že im môžu priniesť

. potom, čo prežil krátky útok od Whyte v druhom kole - nehovoriac o hanebné invázii do krúžku na konci prvej o pol tucta thuggish priaznivcov svojho oponenta - on vyrúbané skôr neporazený Brixton bojovník pozdĺž lana v siedmom koleso s takmer dokonalé hákom priniesť míľu široký úsmev na tvári Eddie Hearn. Promotér vôľa titulok 9.dubna bill s Joshuom na pay-per-view znovu, a ako sa zdá, pre zvyšok bojovníka kariéry.On je teraz, keď Hearn stále pripomínať všetkým, "naozajstnú superstar". Dereck Chisora ​​a David Cena sú možnými súpermi.

K dispozícii je potom pravdepodobnosť, že prísnejšie skúšky, proti bývalému majster sveta David Haye, ktorý sa vracia do ringu po neprítomnosti tri a pol roka najbližších mesiac v rovnakej aréne proti netestovanej knockout umelec Mark de Mori. Hearn neskôr navrhol alternatívnu cestu k titulu svetovom: proti víťazovi plánovaného zápasu medzi málo známy americký Puncher Charles M artin a takmer rovnako temný ukrajinského Vjačeslav Glazkova pre voľné IBF pásiem.Purse ponuky pre ktoré sú splatné 18. decembra, výsledok IBF stripping Fury pre uhýbanie Glazkova v prospech odvetu s Vladimir Kličko v apríli alebo May.Sport obrázok dňa: Anthony Joshua vyhrá Briti heavyweight titul a minie rozhodca Čítajte viac

Fury, aj keď je to konečná cena za Joshua. V prípade, že držiteľ vykračovať pásov WBA, WBO a IBO môže poraziť Klitschko, môže si vziať jeho vybrať zo širokej škály protivníkov z niektorej z týchto organizácií. Joshua bude so všetkou pravdepodobnosťou, že je najviac zjavné a lukratívne voľba onedlho. Olympijská víťazka v žiadnom zhone, hoci. Prijatá v posledných troch kolách prvýkrát v profesionálnej kariére, ktorá začala len pred dvoma rokmi, je realista, kto počúva.Aj keď to bolo zničujúce úprava impozantné a kontrolovaným výkonom pripustil: "Naučil som sa viac ako dnes vo všetkých svojich 14 predošlých bojoch. Bez ohľadu na to, ako moc trénujete, že je boxer, keď máte niekoho, kto sa vám nepáči v druhom rohu idete do vojny. Musel som vymazať červenú hmlu. Môj tréner Tony Sims, nebolo príliš dojem ešte. Chce, aby som pracovať na iné veci. Je to kritika mám počúvať "

A dodal:" To bolo viac o vychvaľovanie práv po tom všetkom hovoriť - po celú cestu späť do roku 2009 [kedy Whyte porazil Joshua ako mladí amatéri] .. Bol som trpezlivo čakajú na tento okamih. Baví ma byť víťazný a ukazuje, že reč je lacná. Bol tvrdý. bolelo ho v prvom kole.On mi ublížil v druhom kole. Dokázal som pár vecí pre seba. Cítil som, že vykonáva pravý motor správnu cestu cez boja. Aj keď sme boli tam sa snažia zabiť jeden druhého box je mysliaci človek je šport. To je dôvod, prečo som vzal koleso off, združovala a zdvihol môj box znovu. "

Druhou hviezdou večera bol Chris Eubank Jr, ktorý p rodukoval špičkový výkon v domácom sedení by búšil Gary" spike "O'Sullivana do podrobenie v siedmich kolách získať povinný pokus o WBA middleweight majster Daniel Jacobs.Američan však vydávať zvuky o boji proti víťazovi boja budúci víkend v Manchestri medzi šampióna WBO, Andy Lee, a Billy Joe Saunders.On dlaždíc s Tyson Fury: môj ťažkej váhe v noci v New Yorku Čítajte viac

Enzo Maccaranelli vykonáva prsteňa časopis svetlo heavyweight pás do ringu v Madison Square Garden Joe Calzaghe tú noc, objavil jeho Welsh krajana priviesť k relatívne pokojnom konci ako jeho vlastné kariéru, a že Roy Jones, ktorý vyzeral vysporiadať staršie než na svojich deklarovaných 38 rokov.

o sedem rokov neskôr sa sukovitý Velšan, ktorého vlastné kariéra vyprskol späť do života počas posledných pár rokov, iste pribitý na jednorazový najlepší bojovník v boxe pre finálnu čas, kedy sa zrazil Jones chlad vo štvrtom kole v Moskve v sobotu večer.Bolo to jeho deviata porážka, piata prestávka, tretia brutálnym vyčistením. V hre nebol ani žiadny titul.

Jones nedávno prijal ponuku ruského občianstva od Vladimíra Putina. Zostáva sa vidieť, aký silný je ich vzťah. Je to chladné, ťažké miesto na to, aby ste boli bez priateľa. Jones je 46 rokov.

Maccaranelli, ktorý veľkolepou krabicou a zasiahnutý jedom od začiatku do konca, teraz vyzerá teraz na priaznivejšie vyhliadky, než si mohol predstaviť po svojich vlastných niekoľkých neúspechoch. Čo je divná hra.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése